Authority Accelerator

Word dé autoriteit in jouw branche

Met content die jouw doelgroep 100% raakt in 6 stappen:

1. Doelgroeponderzoek

Wat leeft er bij jouw doelgroep?

Als je niet weet welke problemen je precies oplost voor welke doelgroep, loop je het risico niemand echt aan te spreken. Dan maak je algemene content die voor niemand waarde toevoegt.

Een eerste stap in de samenwerking is om rechtstreeks bij jouw klanten te onderzoeken welke behoeftes, vragen, uitdagingen en frustraties er leven. Ook onderzoeken we welke functies binnen een organisatie betrokken zijn bij de aankoopbeslissing.

Daarnaast praten we met je salesteam en accountmanagers om erachter te komen wat er bij jouw prospects en klanten leeft.

research
content strategy

2. Contentstrategie

Welke informatie is het meest waardevol voor jouw doelgroep?

In deze fase leggen we alle ingrediënten bij elkaar en maken we een gedegen contentplan voor jouw doelgroep. Hierin komende volgende vragen aan bod:

  • Welke thema’s spelen er bij jouw doelgroep?
  • Welke problemen los je op?
  • Wie ervaren deze problemen?
  • Op welke kanalen is deze doelgroep actief?
  • Hoe distribueren we de content?

De contentstrategie omvat contenttypes, thema’s en titels die de basis vormen van content die relevant is, informeert en boeit. De contentkalender geeft aan welke content er gepland staat per maand.

3. Expertinterviews

De kennis en ervaring van jouw interne experts scherp krijgen

We screenen jouw interne experts (vaak de founder, een specialist, of iemand van sales) om erachter te komen welke kennis en ervaring intern aanwezig is. En wie de beste bron is voor welk onderwerp.

Onze content strategist bereidt de interviews voor en neemt deze op in onze virtuele studio. Hierbij ligt de focus op echte ervaringen, unieke meningen en visies en herkenbare voorbeelden uit de praktijk.

4. Contentcreatie

Waardevolle artikelen en social posts die prospects enthousiasmeren

We werken een interview van 1 uur tot:

  • 1 lang blogartikel
  • 8-12 LinkedIn posts
  • 10 Video shorts voor o.a. LinkedIn
  • 4 YouTube video’s
  • E-mail nieuwsbrief

Door het artikel te hergebruiken in meerdere sociale media, haal je het meeste uit elk interview en krijg je het meeste waar voor je investering.

Wij regelen alles voor je – van het plannen van interviews tot het schrijven en bewerken van video’s. Jij bent slechts 1 uur tijd per maand kwijt.

5. Contentdistributie

Vergroot je bereik

We distribueren de content voor je via LinkedIn, YouTube, Twitter, jouw blog, jouw nieuwsbrief en andere kanalen waar jouw doelgroep actief is.

Maandelijks analyseren we de beste content en die gebruiken we in betaalde LinkedIn campagnes voor een nog groter bereik onder jouw doelgroep.

Zo weten we wat aanslaat bij jouw doelgroep.

content distributie
versterken met linkedin advertenties

6. Maximaliseer bereik

Versterk wat resoneert met LinkedIn Ads

We analyseren de best presterende organische content en gebruiken dat in betaalde LinkedIn Ad campagnes om aangepaste audiences te creëren voor jouw doelgroep.

Onze campagnes bestaan uit een koude laag en een retargeting laag. Hierbij retargeten we de mensen die interacties tonen met de content wat resulteert in meer sales-kansen.

Op deze manier kan niemand meer om jouw bedrijf heen!

Joran Iedema

Co-founder Dyme

“Als fintech bedrijf hebben we met veel plezier langdurig samengewerkt.”

“Frank’s kennis en expertise in organische online groei zorgde dat Dyme als expert in personal finance op de kaart staat.

Ivar van Duuren

Co-founder ISOPlanner

“Ik ben heel blij met de enorme hoeveelheid content die je maakt op basis van 1 interview.”

“Ik doe met plezier meer interviews zodat dit proces door kan lopen!

Mathijs Vleeming

Yunits Community Software van Yard

“De LinkedIn video’s zorgden ervoor dat ik zichtbaarder werd als expert in onze branche.”

“Dit resulteerde binnen een maand al in deelname aan twee expertpanels waar onze ideale klanten ook aanwezig zijn!”

Ontdekken hoe jouw bedrijf dé autoriteit in de branche wordt?